Αμύγδαλα: 3 απλές ερωτήσεις και 3 σύντομες απαντήσεις…με στοιχεία!

Αμύγδαλα: 3 απλές ερωτήσεις και 3 σύντομες απαντήσεις…με στοιχεία!

Η τακτική κατανάλωση αμυγδάλων και άλλων ξηρών καρπών έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία μας. Το ξέρουμε διότι το έχουμε ακούσει από γιατρούς, διατροφολόγους και άλλους επιστήμονες, καθώς επίσης από τη σοφή γνώση που μας έχουν μεταφέρει με λόγια ή και με εικόνες οι παλαιότεροι.

Τι έχουν, όμως, να μας πουν οι πιο επίσημες έρευνες σχετικά με την τακτική κατανάλωση αμυγδάλων;

Ακολουθούν τρεις απλές ερωτήσεις και τρεις σύντομες απαντήσεις, σύμφωνα με επίσημες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια σε διάφορες χώρες!

Μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους;

Το φυσικό ένστικτο είναι να υποθέσουμε ότι τα αμύγδαλα δεν είναι ευεργετικά για τη διατήρηση του βάρους, καθώς είναι υψηλά σε λιπαρά. Ωστόσο, η έρευνα της British Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι η κατανάλωση αμυγδάλων ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής, περίπου 55g ημερησίως, δεν είναι μόνο επωφελής για τη μείωση του κινδύνου καρδιακής νόσου, αλλά και έχει περιορισμένο κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους. Μια μελέτη από το 2013 κατέληξε επίσης στο συμπέρασμα ότι τα αμύγδαλα, όταν καταναλώνονται ως σνακ, συμβάλλουν στη μείωση της πείνας και δεν αυξάνουν τον κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους.

Μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων;

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία της καρδιάς, συμπεριλαμβανομένων των ακόρεστων λιπαρών οξέων, των φυτοστερολών, του μαγνησίου, της βιταμίνης Ε, του χαλκού και του μαγγανίου. Δύο ερευνητικές μελέτες το 2012 και το 2014 διαπίστωσαν ότι τα αμύγδαλα μπορούν να βελτιώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, ειδικά σε υπέρβαρα άτομα. Περαιτέρω έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση αμυγδάλων συμβάλλει στη μείωση της LDL χοληστερόλης που βοηθά στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων.

Είναι καλά για τον εγκέφαλο;

Τα αμύγδαλα είναι μια καλή πηγή θρεπτικών συστατικών που είναι σημαντικά για την υγεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Ε, του φυλλικού οξέος και των ακόρεστων λιπαρών οξέων, καθώς και της καρνιτίνης που είναι γνωστή για τα νευροπροστατευτικά οφέλη της. Περισσότερη έρευνα απαιτείται, αλλά πρόσφατες μελέτες σε ζώα έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αμυγδάλου μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία μνήμης.

2018-09-07T10:03:35+00:00 Σεπτέμβριος 7th, 2018|Αμύγδαλο & Υγεία|

Leave A Comment