Η διατροφική αξία των αμυγδάλων…με αριθμούς!

Η διατροφική αξία των αμυγδάλων…με αριθμούς!

Μπορεί να είμαστε απλοί παραγωγοί, αλλά διαβάζουμε και προσπαθούμε συνεχώς να ενημερωνόμαστε σχετικά με όλα αυτά που μπορεί να προσφέρει στην υγεία και τη διατροφή ο αγαπημένος μας καρπός…και το μοιραζόμαστε μαζί σας!

Στον ιατρικό κόσμο, η κατανάλωση των αμυγδάλων θεωρείται συμαντική, κυρίως, λόγω της παρουσίας μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, διαιτητικών ινών, αντιοξειδωτικών, βιταμινών όπως η ριβοφλαβίνη(B2) και ιχνοστοιχείων όπως το μαγνήσιο.

Αν και τα αμύγδαλα είναι υψηλά σε θερμίδες και θεωρούνται «ενεργειακό σνακ» (όπως είναι όλοι οι ξηροί καρποί), μας παρέχουν μια ολόκληρη σειρά κρίσιμων θρεπτικών ουσιών και χημικών ενώσεων που συχνά στερούνται της τυπικής καθημερινής μας διατροφής!

Δύο χούφτες αμύγδαλα μας παρέχουν

  • 207 θερμίδες

  • 5 γραμμάρια πρωτεΐνης

  • 5 γραμμάρια ίνας

  • 7 γραμμάρια υδατανθράκων

  • 5 γραμμάρια σάκχαρα

  • 16 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης Ε (61% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης)

  • 0,4 χιλιοστόγραμμα ριβοφλαβίνης (44% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης)

  • 0,8 χιλιοστόγραμμα μαγγανίου (44% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης)

  • 97 χιλιοστόγραμμα μαγνησίου (36% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης)

  • 172 χιλιοστόγραμμα φωσφόρου (29% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης)

  • 96 χιλιοστόγραμμα ασβεστίου (9,5% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης)

  • 33 χιλιοστόγραμμα σιδήρου (4% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης)

Εσύ συμπεριλαμβάνεις το αμυγδαλο στην καθημερινή σου διατροφή;

2018-11-12T14:51:43+00:00 Νοέμβριος 12th, 2018|Αμύγδαλο & Υγεία|

Leave A Comment