Αμύγδαλα: ο καθημερινός σύμμαχος της υγείας σας!

Αμύγδαλα: ο καθημερινός σύμμαχος της υγείας σας!

Τα φυσικά, ανάλατα αμύγδαλα είναι ένα νόστιμο και θρεπτικό σνακ με πολλά οφέλη για την υγεία. Πλούσια σε μέταλλα, είναι επίσης μεταξύ των πιο υγιεινών καρπών! Μόνο μια χούφτα αμύγδαλα την ημέρα συμβάλλει στην προαγωγή της υγείας της καρδιάς και αποτρέπει την αύξηση του σωματικού βάρους.

Θρεπτικά συστατικά

Η κατανάλωση περίπου 23 αμύγδαλων την ημέρα είναι ένας εύκολος τρόπος να ενσωματώσετε πολλά βασικά θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας. Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο. Επιπλέον, τα αμύγδαλα είναι μια σημαντική πηγή πρωτεϊνών και ινών, ενώ είναι φυσικά χαμηλά σε ζάχαρη. Τα 23 αμύγδαλα μας παρέχουν 13 γραμμάρια υγιούς ακόρεστου λίπους, 1 γραμμάριο κορεσμένου λίπους, χωρίς χοληστερόλη ή αλάτι. Από όλα τους ξηρούς καρπούς, τα αμύγδαλα έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ίνες, ασβέστιο, βιταμίνη Ε, περιεκτικότητα σε ριβοφλαβίνη και νιασίνη κατά βάρος. Υπάρχουν 160 θερμίδες σε 23 αμύγδαλα. Ενώ πολλές από αυτές τις θερμίδες προέρχονται από το λίπος, είναι κυρίως τα υγρά ακόρεστα λίπη και όχι το ανθυγιεινό κορεσμένο είδος.

Προστασία της καρδιάς

Σύμφωνα με επίσημες ιατρικές έρευνες, η κατανάλωση 30-40 γραμμαρίων την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Πολλά από τα θρεπτικά συστατικά στα αμύγδαλα συμβάλλουν στην αύξηση της υγείας της καρδιάς. Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο είναι κρίσιμο για την πρόληψη των καρδιακών προσβολών και της υπέρτασης. Και μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of the American Heart Association το 2015 διαπίστωσε ότι τα αμύγδαλα μείωσαν τους παράγοντες κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων, συμπεριλαμβανομένων των «κακών» επιπέδων LDL χοληστερόλης και του λίπους της κοιλιάς.

Έλεγχος βάρους

Τα αμύγδαλα, είναι επίσης ευεργετικά για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Το περιεχόμενο ινών, πρωτεϊνών και λιπαρών των αμυγδάλων σημαίνει ότι χρειάζεται μόνο μια χούφτα αμύγδαλα, ώστε να μην έχετε την επιθυμία να τρώτε. Το μαγνήσιο στα αμύγδαλα βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, το οποίο είναι το κλειδί στη μείωση της επιθυμίας για φαγητό. Τα αμύγδαλα μπορούν ακόμη και να εμποδίσουν την απορρόφηση των θερμίδων από το σώμα, καθιστώντας τα το απόλυτο σνακ για την μείωση του βάρους. Επειδή τα αμύγδαλα έχουν φυσικά υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, είναι σημαντικό να περιορίσετε το μέγεθος της δόσης σας στα συνιστώμενα 25-30 γραμμάρια ή 23 ξηρούς καρπούς.

2019-03-05T13:48:11+00:00 Μάρτιος 5th, 2019|Αμύγδαλο & Υγεία|

Leave A Comment